Wdrożenie Comarch Optima
Jako Autoryzowany Partner Comarch S.A. – nasza firma – oferuje pełne i kompleksowe wdrożenie Comarch ERP Optima oraz wszystkich modułów wchodzących w skład tego systemu. Posiadamy szerokie doświadczenie w bardzo różnych branżach. Wybierz najpopularniejszy system ERP w Polsce, z którego korzysta już ponad 70 tysięcy firm!
Wdrożenie systemu Comarch ERP Optima realizujemy wg określonego schematu:
- Inicjacja. Spotkanie inicjujące projekt wdrożeniowy, na którym ustalane są szczegóły realizacji projektu i ramowy harmonogram. W spotkaniu udział biorą nasi i Twoi przedstawiciele.
- Analiza. W trakcie analizy opracowujemy wspólnie dokumentację opisującą procesy zachodzące w Twoim przedsiębiorstwie wraz ze sposobem ich realizacji w systemie Comarch ERP.
- Projekt. Dokument, w którym znajduje się szczegółowy schemat i opis rozwiązania, które zostanie u Ciebie zrealizowane.
- Instalacja. Faktyczna instalacja oprogramowania i bazy danych na serwerze i komputerach w Twojej firmie.
Konfiguracja. Przygotowanie odpowiedniej konfiguracji systemu Comarch, zgodnie z analizą i projektem
- Migracja. Przeniesienie z Twojego poprzedniego systemu informatycznego, danych związanych z prowadzoną działalnością.
- Testy. Przeprowadzone przez naszych konsultantów i wybrane przez Ciebie osoby testy funkcjonalne;
- Szkolenie. Seria szkoleń poszczególnych grup użytkowników na gotowym w pełni systemie, w celu nabycia umiejętności samodzielnej pracy na systemie, zgodnie z założeniami analizy i projektu.
- Uruchomienie systemu – proces uruchomienie systemu i rozpoczęcia pracy na systemie przez użytkowników.
- Asysta personalna – w czasie pierwszych dni po uruchomieniu systemu nasi ludzie zapewniają wsparcie użytkownikom w pracy na systemie.
Przeprowadzenie wdrożenia zgodnie z metodologią pozwala nam na pełną kontrolę procesu wdrożenia i jego realizacji zgodnie z harmonogramem.